با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

هوالمطلوب!

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

ماجرای لیست های "هوالمطلوب":

احتمالا افرادی که روال انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهایی مثل مشهد و تهران را پیگیر بوده اند،با تعبیر لیست های "هوالمطلوب"باید آشنایی هر چند مختصری داشته باشند.

لیست هایی که متاسفانه توسط نهاد هایی هر چند حزب اللهی صادر میشد تا مردم بدون تحلیل واقع بینانه به این لیست ها رای دهند.

البته افرادی هم که بعضا در این لیست ها قرار می گرفتند،چنان گزینه های مطلوبی نبودند که بخواهیم در خصوص این مسئله بحث کنیم.(فرضا از لیست انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد،چند تن به عنوان ضد انقلاب از کشور فرار کردند و افرادی هم چون سعید جلیلی در این لیست ها جایی پیدا نکردند و به مجلس راه نیافتند.)

اشکال اساسی که به این لیست ها می توان وارد کرد،گرفتن تحلیل از جامعه حزب اللهی ست.

رهبر معظم انقلاب بار ها گفته اند "تحلیل کنید،هر چند غلط"،اما متاسفانه تئوریسین های این اقدامات اعتقاد دارند که "تحلیل نکنید،هرچند درست"چون ممکن است اسیر اشتباهاتی مثل التقاط و ... شوید!!

متاسفانه ذائقه امت حزب اللهی هم به این روال عادت کرده است و تقریبا دیگر از جریان تحلیل و بررسی های سنگین فاصله گرفته ایم.دیگر در مساجد اشخاص دعوت نمی شوند تا مورد نقد و بررسی قرار بگیرند،دیگر جلسات طولانی مدت تشکیل نمی شود تا یک تفکر سالم از میان تمام تفکرات مدعی انتخاب شود و...

باید این نکته را اضافه کنم که وظیفه اصلی نهاد های حزب اللهی(که تعریف نهاد از اشخاص جداست)تبیین شاخصه های کارگزار در تراز انقلاب اسلامی ست.نه معرفی مصادیق.

به فرموده حضرت امام،مردم هیچ نیازی به قیم ندارند.پس امیدواریم باز هم همانند ادوار گذشته شاهد مداخله برخی از سازمان ها و نهاد ها در روال انتخابات نباشیم.

پ.ن:این مطلب هیچ منافاتی با اعتماد به لیست های انتخاباتی که توسط افراد معتبر صادر میشود،ندارد.صرفا نقدی بود به عملکرد برخی از نهاد های هرچند حزب اللهی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی