با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

تو رو خدا بیا!

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ق.ظ
وقتی می رفتی بهار بود. تابستان نیامدی. پاییز شد. پاییز که نیامدی پاییز ماند. زمستان که نیایی باز پاییز می ماند. تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز پاشو بیا دیگه!

نظرات  (۲)

بمیرم برایت آقا شرمنده ام آقا جان ببخش بچه مسلمان بوده ام اما تو را به گریه می اندازم نمازم دیر می شود نا امیدی در من رخنه می کند یادم می رود خدای بزرگی دارم ببخش آقا گناهان مرا ... ببخش گناهان شیعیان را بمیرم برای دلت آقا... مــولا جـــان... بــه روم نیـــار کـه مـن کـی ام..به روم نــیار چیــکاره ام..! پیـشـت بـه زانـو در مــیام تا بـــدونی بیــچـاره ام..! . گــاهی اگـر بـهـونه شـکــست بــالی مـیـکـنم.. بـه روم نـیـار کـه روز و شـب قـلبتو آقـا مـیشکنم.! دلم برای جمکران لک زده خیلی وقته من را نطلبیده ای آقا جون می دونم خیلی روم زیاده همچین خواسته ای دارم اما دله دیگه تنگ میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی