با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

اسلام بی خطر!

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

به بهانه نامه اعتراضی یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده به شورای نگهبان

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941029001277

بسم الله الرحمن الرحیم

اسلام بی خطر!!

به بهانه ی نامه اعتراضی یکی از نامزد های رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان:

گاهی افسوس می خورم که چرا فهم برخی از انسان ها  از اسلام تا این حد "کج و اشتباه" است!واقعا چرا فرزند یکی از بزرگ ترین متفکرین جهان اسلام تا این حد نسبت به دین نافهمانه بر خورد می کند؟!این چه حرف خنده داری ست که چون ما "شهادتین" را گفته ایم پس التزام به اسلام داریم؟این چه برداشت غلطی ست از قانون اساسی که اگر یک انسان شرب خمر نکند،التزام عملی به اسلام دارد؟به چه اجازه ای برای اثبات اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی،یک فرد حق پیدا می کند پای پدر شهیدش را به میدان کشد؟آیا این مدعی سرگذشت فرزندانِ ناخلفِ مردانِ خلف را نشنیده است؟؟؟!(کتاب داستانِ راستان پدر را بخوان!شاید متوجه مغالطات خویش شدی!)

اما لازم می دانم نکاتی را هر چند کوتاه پیرامون سوالات بالا بیان کنم.

آقای مدعی!

اسلامی که شما از آن دم می زنید،اسلام نیست!توهمی ست از دین.می گویید چون "شهادتین"را گفته ام پس معتقد به اسلام هستم!یا چون شرب خمر نمی کنم،التزام عملی به اسلام دارم!با این تفاسیر،ملک سلمان هم می تواند ادعای مسلمانی کند.

آقای مدعی!

باید خدمت شما عرض کنم،التزام به اسلام صرفا در این مصادیق خلاصه نمی شود.بگذارید مقدمه ای را بچینم.

میدانید در طول تاریخ،بیشترین هجمه ها از جانب کدام جناح به مسلمین واقعی وارد میشد؟

"اشراف تاریخ"!

به همین جهت علی مرتضی(علیه السلام)به ما آموخت که"دشمن توست،هر آنکس که دشمن تو با آن دوست است."

آقای مدعی!

می توانید بگویید،امروز دوستان شما در کدام جبهه قرار دارند؟

می توانید بگویید،امروز چه کسانی از شما حمایت می کنند؟

غیر از این است که سخنان و افاضات شما سر تیتر رسانه هایی ست که امروز بیشترین هجمه را علیه مسلمین واقعی وارد می کنند؟

این اسلامی که شما می گویید،"اسلام بی خطر"است.اسلامی که دشمن برای آن سوت و کف می زند.اسلامی که دشمن از وجود آن هیچ احساس نگرانی نمیکند!به همین جهت،ما فرزندان خمینی بزرگ،به تبعیت از حضرت روح الله،ترجیح می دهیم نام این دین و التزام عملی به آن را که صرفا در شرب خمر نکردن،خلاصه می شود،"اسلام آمریکایی"گذاریم.

همان اسلامی که،اسلام اشرافیت است.همان اسلامی که هم قدم با منافقین داخلی و محاربین خارجی ست.همان اسلامی که دشمنان حریص انقلاب را به وجد می آورد!

و همان اسلامی که مسلمانش به جای خار در چشم،خوراکی ست بس لذیذ برای رسانه های گرگ صفت کفارِ ظالم...

من به این تعریفی که شما از اسلام کردید،معترضم.وامیدوارم حداقل یک بار هم که شده با معارف پدر ارجمندتان به جنگ اباطیل بروید.و بجای استفاده از نام پدر از حکمت پدر مدد گیرید.

و اما آقای مدعی!

در نامه تان قید کرده بودید که التزام عملی به ولایت فقیه دارید!علت این ادعا هم محبت سرشار خودتان نسبت به حضرت سید علی بیان نمودید(!!!)

آقای مدعی!

جاذبه حضرت ماه طوری ست که قطرات آب دریا ها هم جذب آن می شوند؛اما آیا این معنای التزام عملی به ولایت فقیه است؟

اجازه دهید با شما صریح سخن گویم!

آقای مدعی!

چه توقعی از شورای نگهبان دارید که با توجه به وقایع فتنه 88،باز هم شما را ملزم به ولایت فقیه به حساب آورد؟چرا باید شورای نگهبان تایید کند ولایت مداری افرادی را که پشت حضرت ماه را در فتنه 88 خالی کردند؟

آقای مدعی!

زمانی که حضرت سید علی به تمام نخبگان جامعه دستور داد که فتنه را برای ملت تبیین کنند،شما از فتنه گران حمایت می کردید؛آیا این معنای التزام عملی به ولایت فقیه است؟

پیشنهاد می کنم به تیتر های رسانه های لندن نشین در خصوص اباطیل های تان رجوع کنید!آن وقت متوجه خواهید شد که چرا شورای نگهبان مهر ردی زده است به ولایت مداری ادعایی شما!

آقای مدعی!

امیدوارم اندکی در خصوص رفتار ها و کردار های خودتان در این ایام تاملی کنید.آن وقت پی خواهید برد که چرا شورای نگهبان،جناب عالی را رد صلاحیت کرده است!

باز هم می گویم،

اینجانب به این تعریف از اسلام و التزام عملی به ولایت فقیه معترضم...

نظرات  (۱)

  • بیسواد افراطی منحرف
  • آن دولتی که حامیانش را یکجا در انتخابات مجلس نهم و نماینده اش را در ریاست جمهوری یازدهم رد صلاحیت می کردند و صدایش در نیامد رفت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی