با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

من واقعا متاسفم!

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بچه تر از حالا بودم!

هر وقت می خواستم یک متن سیاسی بنویسم،نوشته های حسین قدیانی رو یک ورق می زدم و بسم الله...

بعضا میشد که قاطی نوشته هام یک قسمت از نوشته های حسین آقا رو میاوردم.یا حتی باز هم بعضا،عین نوشته های حسین آقا رو.

چند روزی هست که پیوستیم به اینستاگرام.

اتفاقی یکی از نوشته ها رو ورق می زدم که برخوردم به یک مطلب خوب برای 9 دی.

نه گذاشتیم،نه برداشتیم،یک راست رفت قاطی پستای اینستاگرام ما.

حالا بچه ها دانشگاه هم خونده بودن و خیلی باریک الله گویان،می خواستند طلا بگیرن،قلم سحر آمیز ما رو.

گذشت و گذشت تا رسید به امشب!!

باز هم خیلی اتفاقی یکی از بچه ها چند روزی بود که یکی از کتاب های حسین قدیانی رو از داخل قفسه کتابای ما کش رفته بود و شروع به مطالعه کرده بود.

امشب یکهو اومد ما رو صدا کرد و گفت:

به تو باید فحش داد!!

برداشتی عین متن حسین قدیانی رو کپی کردی بعد اسم خودت رو زدی روش؟

پ.ن:اصلا له شدم.یک لحظه هنگ کردم که چی بگم؟

چطوری جمع کنم این وضعیت فلاکت بار رو!

هیچی دیگه.الان نشستم به طرف توضیح میدم به پیر به پیغمبر،همش کپی نیست.فقط یک قسمت رو کپی کردم.حالا چی کار کنم بعد از سالیانی دراز فراموش کرده بودم که اون قسمت کپی شده در اینتساگرام دقیقا از حسین قدیانی ست و اصلا ارتباطی به من نداره؟!

خلاصه شبی شد امشب...

نظرات  (۱)

  • سلام صفحه اینستا رو لطف میکنید بگید ؟
  • اینستاگرام؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی