با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سند شهادت!

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ

برای

حفظ انقلاب،

باید چند واحد"اوین"پاس کرد!

پ.ن:علی الظاهر چاره دیگری نیست...

پ.ن:بسیجی یک کارت دارد،

آن هم سند شهادتش خواهد شد.

نظرات  (۱)

  • یک بیسواد افراطی منحرف
  • ها! این شد یک چیزی.
    اما آیا به نظر شما با رفتن به اوین و یا حتی کشته شدن تک و توکی امثال شما چیزی عوض می شود؟ آیا امام حسن علیه السلام می جنگید و شهید می شد خونش می توانست ذره ای به رسوا شدن معاویه کمک کند؟ 
    پاسخ هر دو سوال منفی است. عجالتا شما به فرض که اقدامی بکنید متهم خواهید شد به انحراف و ضدیت باولایت فقیه. هیچ اتفاقی هم نمی افتد.
    در حقیقت هیچ راهی وجود ندارد و  جالب اینکه تنها راه چاره حقیقی این است که یقین کنید هییچ راهی وجود ندارد. به امام پناه باید برد. باید مردم را از ادامه نفس کشیدن در غیبت ناامید کرد. آن وقت فرج در چشم به هم زدنی حاصل می شود.

    اما تا چشم امید مردم به تغییر دولتها و یا به توافق با آمریکا است و همه هم و غمشان ارزان شدن پراید و دلار است ظهوری در کار نیست. حقشان این وضع ادامه یابد و بدتر و بدتر شود. تا بالاخره برسند به معنای خفگی. متاسفانه مردم امام را هم برای رفاه می خواهند نه برای امامت. 
    حتی تا وقتی امثال شما امیدشان به شهید شدن و راحت شدن است هم نجاتی در کار نیست. هادت شاید فقط شخص شما را از دنیا خلاص کند اما هیچ چیز را عوض نمی کند و راستش با نقله شدن فرق زیادی ندارد. 
    باید مانند نماز استسقا حرکت بیسابقه در شیعه اتفاق بیفتد. بته کن رفتن به دشتها و بیابانها و فریاد المستغاث و عجل لولیک الفرج سر دادن تا ظهور محقق شود. باید این خواسته را عمومی کنیم. جهاد واقعی این است. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی