با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

تازه اول عشق است.

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

دوستان می گویند:"ما دیگر بریده ایم!این چه جمهوری اسلامی شده است؟!!!!"

خب برادر من مگر تو چقدر برای جمهوری اسلامی دویده ای که تا این حد نق می زنی؟!

نکنه شهید دادی؟

نکنه قطع نخاع شدی که الان طلب کاری؟!

هنوز کاری نکردیم که این قدر بدهکار انقلاب شده ایم.

بروید و کار کنید،انقلاب اسلامی هم از این فراز و نشیب ها زیاد دیده است.

همه هستیم پای کار تا آخرش.

به قول آن عزیز دل:تازه اول عشق است....

نظرات  (۱)

  • در حاشیه تکذیبیه دفتر رهبری در خصوص نقش مستقل آقایان!
  • اما در اینجا یک مساله عجیب هست. بیاید سه فکت از سخنان صریح رهبری را کنار هم بگذاریم:
    1-رهبری صریحا گفتند که بررسی برجام با مجلس است و من دخالتی نمی کنم.

     2-همچنین تاکید کردند من خودم زبان دارم حرف مرا خودم بشنوید.

    3- تاکید کردند که حرفهای من در ملاعام تفاوتی با حرفهای خصوصی ندارد و 
    «مبادا کسى تصور کند که رهبرى یک نظرى دارد که برخلاف آنچه که به عنوان  نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل  میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر کسى چنین تصور کند،   تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع   رهبرى همینى است که صریحاً اعلام میشود؛ همینى است که من صریحاً اعلام  میکنم...» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱

    حالا بیانیه فوق چه معنی دارد؟ احدی که از دهان رهبری دروغ نشنیده است. اما این بیانیه هم نه با امضای رهبری بلکه صرفا با امضای همان مسوولان و منتصبان دفتر تهید شده است. که می خواهد بکوید نظرات آقایان منتصبان  در مورد برجام مثلا از جانب خودشان نیست. پس از جانب چه کسی است؟ واقعا چه کسی؟ همان مرجع دستور سال 88 به ابوترابی؟
    لهذا فقط می ماند یک گزینه. تلخ ترین گزینه.....

    داستان انس بن مالک لعنه الله تکرار شده و رهبری مقل امام حسن علیه السلام در بیت خودش هم غریب است. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی