با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

اخم سید،مذاکره نادان ها!

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ
بی جهت نیست که 
امام فرمودند:
پشتیبان ولایت فقیه باشید،تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
پ.ن:اگر کار دست این دیپلم آسی ها بود که حالا حالا ها باید منتظر اجساد پاک شهدا می ماندیم.
اخم حضرت سید،کاری کرد که سال ها مذاکره این نادان ها نمی کند...

نظرات  (۲)

  • یک بیسواد افراطی منحرف
  • یاد آن شعر سریال قصه های مید افتادم که

    هی من به تو اشاره کردم
    چشم خودمو ستاره کردم!!


    آخر رهبری دیگر باید چه کند؟ ما دروعگو هستیم. ما انتظار داریم رهبری علنی علیه روحانی موضع بگیرد و خود را رودر روی کل نظام قرار دهد. 
    رهبری در حمهوری اسلامی صرفا ستار العیوب است. او اصالتا قدرتی ندارد و تنها دلیل وجود او اختلاف عمدی و اصطکاک های درونی نظام است که عمدا در قانون اساسی گنجانده شده است. قانون اساسی روابط ارکان نمظام را مبهم و دارای تنش تعریف کرده است تا دایم نیازمند به یک ریش سفید و فصل الخطاب باشند. لهذا شاهدید در زمانی که اختلاف بین ارکان نظام شدید است نقش رهبری و اقتدار و حضور او پر رنگ می شود و در زمانهایی که مجلس و دولت و قوه قضاییه اختلافاتشان کاهش می یابد - نظیر الان- قدرت رهبری کاسته می شود و نظام می تواند نظر خودش را به رهبری تحمیل کند. لهذا رهبری این شرایط فقط شطرن بازی می کند و سعی می کند در درجه اول مقام خودش را حفظ کند و در در جه دوم آرامش کشور را. الان نظر نظام بر کوتاه آمدن از انقلاب است. نظر قاطبه مطلق رجال سیاسی وحتی نظامی این است. رهبری برای حفظ مقام خودش باید از یکسو رجال را راضی نکهدارد و از سوی دیگر مانع از کشیده شدن کشور به سوی خشونت شود. لهذا می بینید که از یک سو از تیم هسته ای حمایت می کند که برآیند اراده نظام هستند و از سوی دیگر سخن از مبارزه با استکبار می گوید. یعنی خلق کچل موفرفری. از یگ سو به فرد نالایق و ترسویی مثل سرافراز پست می دهد و از سوی دیگر می گوید صدا و سیما باید چنین و چنان بکند و خودش بهتر می داند که نمی کند. و حضرات حزب اللهی ها گیر می کنند در میان این همه تناقض . پس به این پدر دلبندتان زیاد دخیل نبنید. او فرزندان زیادی دارد و می خواهد همه را راضی نکهدارد و آرامش خانواده را حفظ کند. ضمنا نمی خواهد فرزندان ناراضی جایگاهش را در معرض خطر قرار دهند و می داند حتی پدر کشی از فرزندان ناراضی بعید نیست. لهذا از او انتظار اجرای عدالت را بین فرزندانش نداشته باشید. او بخواهد یا نخواهد مجبور به اتخاذ این رویه است چون می ترسد ایران سوریه شود. همین تهران در آستانه انقلاب جنسی است هر لحظه انبار باروتش ممکن است منفجر شود. حتما شاید حالا به جای هر پاسخی می نویسید من خوارج هستم. شاید. اما لطفا یکبار بند میم وصیت نامه امام خمینی را خوب بخوانید. چرا امام خمینی چنین شرایطی را پیش بینی کرد؟ پس اگر دلتان برای اسلام می سوزد منتظر رهبری نباشید. او کاری نمی کند که اقدامش خلاف خواست و رای ملت تعبیر شود. اما هرگاه تظاهرات علیه سازشکاران و بانکداران و قضات فاسد و نظایر آنها ایران را فرا بگیرد دست رهبری برای برخورد باآنها باز خواهد شد. اما اگر بنشینید که او کاری بکند و دستوری بدهد یقینا استحاله کامل در یکقدمی انقلاب اسلامی است. ما باید این پیام غربت و بیکسی و نیاز کمک رهبری را هر جا می توانیم منشر کنیم. به دوست و فامیل و همکلاسی و پایگاه بسیج محل و.. دقیقا همانطور که در دوره انقلاب مردم با هم هماهنگی می کردند بی آنکه کسی از تلویزیون بگوید فلان روز راهپیمایی . است! باید مثل یک سلسله انفجار زنجیره ای اتمی این پیام به هر که می توانیم برسانیم و آنها هم به هر که می توانند برسانند. آن وقت یکدفعه می بینید مثل 15 خرداد 42 میلیونها تن به خیابانها آمده اند بی هیچ اعلام قبلی و برنامه ریزی.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی