با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

حضرت استاد

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ

همیشه فکر می کردم که 

"مرید و مراد" بازی ماله فیلم هاست!

اما حقیقتا از زمانی که با حضرت استاد آشنا شدم

متوجه شدم که قدرت مراد،گاهی اوقات مرید را بی چاره می کند.

پ.ن1:خیلی سعی کردم که مثل روشنفکر ها بگویم:در علوم انسانی عدم استقلال یعنی زهر!

اما نمی توانم به این سادگی از استاد عزیز بگذرم...

پ.ن2:نمی دانم چرا دوست دارم این مطلب را در قسمت "عاشقانه ها"هم بگذارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی