با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

هوا کم است!

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است  
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من  نه این که مرا شعر تازه نیست   
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست           
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غرل شبیه غزل های من شود               
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی ترا کنار خود احساس می کنم        
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست 
آیا هنوز آمدنت را بها کم است...

نظرات  (۳)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • عالی
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  •   کجا شد سروا من یاران که در بوستان نمی بینم

                                          شـدم مشتاق چون بلبل گل و ریحان نمی بینم

     

           بجـــــــای یارها مارست بجای گل همه خارست

                                          بجـــــای روز شب تارست ماه ی تابان نمی بینم

     

           همه مجلـس همه ساقی همه دوران می باقی

                                          همه یاران مشتـــــــــاقی درین دوران نمی بینم

     

           کفـــــــــــــــــــن آلوده پرخونم بزیر خاک مدفونم

                                          پریشان حال مجنونم بجــــــــــز ویران نمی بینم

     

           زبان درکش ازین وعدی مده پندی تو ای سعدی

                                          جوانان بی ادب گشتند پس از پیـــران نمی بینم


  • پدرام یراقچی
  • خوبه خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی