با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

خسته نباشید!

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

یک مطلب خجالت آور از آقای اژه خواندم که اصلا باورم نمی شد!!

یعنی چی که ایشون به پدر یک متهم امنیتی-اقتصادی(که الان صرفا پرونده اقتصادی او بررسی شده است)مشورت شخصی داده اند

که بر نگردد؟؟

الحمد لله که عدالت از فلان قوه در حال چکیدن است!

آقای هاشمی رفسنجانی سه نوبت از من درباره بازگشت مهدی هاشمی و رسیدگی به اتهامات وی پرس و جو کرد که من در هر نوبت مطلبی متفاوت گفتم.

وی افزود: بار اول ایشان درباره بازگشت مهدی پرسید که من به وی گفتم از نظر حقوقی مهدی باید برگردد تا به اتهاماتش رسیدگی شود و تکلیف پرونده‌اش مشخص شود در همان دفعه به ایشان گفتم که اگر نظر شخصی‌مان را بخواهید به شما می‌گویم که بهتر است مهدی به کشور برگردد.

محسنی اژه‌ای گفت: مرتبه دوم اکبر هاشمی رفسنجانی از من باز هم درباره بازگشت مهدی پرسید که این بار نیز به وی گفتم از نظر حقوقی مهدی خوب است به کشور بیاید تا به اتهاماتش رسیدگی شود اما این بار بر خلاف دفعه قبل به وی گفتم اگر مشورت شخصی من را می‌خواهید صلاح نیست که مهدی به کشور برگردد.

دادستان کل کشور گفت: البته دفعه سوم زمانی که درباره بازگشت به مهدی هاشمی از من سؤال پرسیده شد به پدر ایشان گفتم از نظر حقوقی همچنان معتقدم که مهدی باید برگردد اما اگر شما از من مشورت می‌گیرید این بار نمی‌دانم بهتر است که مهدی بیاید یا در خارج از کشور بماند.

نظرات  (۱)

سند ؟!
پاسخ:
سلام.
کنفرانس خبری آقای اژه ای.
در فارس نیوز موجود می باشد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی