با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

کاسه آش!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

هر چند رسیده ست مکرر آیه

روزه به تن خلق بُود پیرایه

من روزه گرفتم که افطار کنم

با کاسه آش دختر همسایه...

پ.ن:این فقط یک شعر است!

نظرات  (۲)

پ.ن:این فقط یک شعر است!

تو گفتی منم باور کردم

پاسخ:
سلام.
حاجی زمانی که من داخل مشهد بودم،همه دختر های محلمون از من بزرگ تر بودند!
الان هم که اصلا جنس مونثی پیدا نمیشه اینجا...!
سلام اکثر مطالبتون رو خوندم عالی بودن خوش حال میشم به وبلاگ منم سری بزنید :-)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی