با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

تفکرِ...

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

این روزها

دل آشوبی هایمان برای "تفکرِ احمدی نژاد" خیلی زیاد شده است...!

نظرات  (۱۸)

تفکر احمدی نژاد تحفه ای نیست. انحرافات زیاد داره. اصلا محمود که اسلام شناس نبود و نیست. تفکراتش در دین و سیاست چه اهمیتی میتونه داشته باشه ؟؟؟؟!!!!

تفکرات محمود مثل تفکرات دکتر شریعتی و مهدی بازرگان و ... کم ارزشه.

شما تفکرات امام خمینی و شهید مطهری و ... را عمیقا پیگیری کن بعد میفهمی که محمود تفکرش تحفه ای نیست.
پاسخ:
سلام.
حقیقتا هر چی تفکرات امام و شاگردانش(شهید مطهری،شهید بهشتی،امام خامنه ای و...) را با اعمال احمدی نژاد مقایسه می کنم،می بینم ظهور و بروزش دیده می شود(البته این بدان معنا نیست که این فرد صاحب اشتباهات فردی نباشد.)
شما همین سخنرانی چندی پیش حضرت آقا در حرم امام را مرور کنید؛
متوجه می شوید که 7 محوری که رهبری برای تفکر امام بیان کردند،تا چه اندازه در گفتمان احمدی نژاد دارای منزلت است.بی جهت نیست که رهبری برای دولت احمدی نژاد می فرمایند که"این دولت انقلاب را به ریل اصلی خودش باز گرداند"یا در اماکن مختلف برای نقاط مثبت دولت نهم و دهم مکررا فرمودند که"این دولت شعار های انقلاب را سر دست گرفت و به آن ها افتخار نمود."
نمی توان تا این حد ساده از خدمات دولت احمدی نژاد در حق گفتمان انقلاب اسلامی گذشت.با مرور تاریخ متوجه می شویم که تا چه حد گفتمان امام خمینی دچار صدمات و لطمات زیادی شده است.در هیچ زمانی پیدا نمی کنید که رهبری عزیز به یک دولت چنین مدال افتخاری را داده باشند.ایشون در سخنرانی می فرمایند که (در این دولت) آرمانهای امام کاملا برجسته شده است.
نباید احمدی نژاد را با مهدی بازرگان و مصدق مقایسه کرد.او صاحب گفتمان است و عمیقا هم دلباخته این گفتمان می باشد/.
سلام علیکم.

۱. گفتمان امام خمینی و شهید مطهری را دقیق تر بررسی بفرمایید لطفا، مثلا موضوع ملی گرایی را از منظر امام و علامه مطهری!!

۲. سند این فرمایش رهبری از یک جای معتبر ؟؟؟ :

رهبری برای دولت احمدی نژاد می فرمایند که"این دولت انقلاب را به ریل اصلی خودش باز گرداند"

۳. فرمایشات شما درست. بنده منکر خوبی های دولت محمود نیستم.

۴. عرض بنده این بود که محمود احمدی نژاد گفتمان نداره و در حدی نیست که گفتمان داشته باشه. چون سیاست ما عین دیانت ماست و محمود دین شناس نیست. پس گفتمان دینی و سیاسی نداره.

ارادت شما به گفتمان خیالی محمود مایه ننگ است نه افتخار.
گفتمان امام و شهید مطهری و بزرگان دین مایه ی افتخار است.
پاسخ:
مبنع اون جمله درست یادم نیست که از کجا اومده.اما یادم میاد که سایت های رجا نیوز و فارس و ... درباره این نکته مطلب ها زده بودند.
علی الظاهر ما درباره مکتبی بودن یا نبودن دولت نهم و دهم با یکدیگر اختلاف سلیقه داریم.
در زمینه دین شناس بودن باید خدمت تون عرض کنم که ملاک دین شناسی 11 متر پارچه سفید یا سیاه و چند متر عبا نیست!(که البته سر این لباس هم باید بحث کرد)
امکان دارد که مالک اشتر نامی در کابینه امیرالمومنین(علیها سلام) جزو کارگزاران به حساب بیاید،اما خیلی از مجتهدین زمان امیرالمومنین(علیه السلام) در حال تکفیر کردن حکومت علوی باشند.پس نباید تصور کرد که خواندن کلاسیک متون اسلامی،به انسان دین شناسی می آموزد.چه انسان های بزرگی در تاریخ داشتیم که سواد خواندن و نوشتن هم نداشتند،اما حقیقتا ما آرزوی قرار گرفتن در کنار آن ها را داریم.در خصوص احمدی نژاد که مسئله متفاوت است!من یادم نمی رود که خیلی از همین آقایونی که شما از آن ها با عنوان دین شناس یاد می کنید،در زمینه های مختلف فرهنگی و اعتقادی تا چه حد احمدی نژاد را تکفیر کردند(از ماجرای حجاب گرفته تا مسئله امر به معروف و نهی از منکر و مباحث دیگر)اما ما در نهایت دیدیم که رهبری عزیز انقلاب نظرات احمدی نژاد را در مقابل نظرات آن به اصطلاح دین شناس ها قرار دادند.اگر برای مکتبی بودن یک دولت نیاز به وجود افراد حوزوی بود،هیچ وقت امام از شهید رجایی با عنوان رئیس جمهور مکتبی یاد نمی کردند.
در ضمن ما ادعا نکردیم که احمدی نژاد صاحب گفتمان مخصوص و جدایی ست!ما گفتیم که احمدی نژاد تنها رئیس دولتی ست که بعد از انقلاب توانسته است،آرمان های انقلاب را سر دست بگیرد و گفتمان خود را در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی قرار دهد.شاهد این حرف هم صحبت های زیادی ست که مقام معظم رهبری در این خصوص انجام داده اند.البته با میزان عقل خودمون و نکاتی که رهبری درباره گفتمان امام(همان 7 نکته چند روز گذشته)مطرح کردند می توانیم به عنوان یک مقیاس دولت احمدی نژاد را بسنجیم و به او نمره دهیم.اگر آدم های با انصافی باشیم،بعید می دانم که نمره قابل قبولی به او ندهیم...
  • پاسخ به محمد
  • پاسخی به ادعای ملی گرای احمدی نژاد توسط مصباح و عمالش


    http://masoodfaghih.blogfa.com/page/jebehe-paydari-1

    در ماجرای " مکتب ایران" و سخنانی که مشایی در این خصوص گفت البته نوع برخورد اعضای این گروه بسیار جالب توجه بود. آنها هم به همراه سایر مخالفان احمدی نژاد این مساله را نشانه انحرافی عمیق و طابق النعل شعار" جمهوری ایرانی"  فتنه گران 88 اعلام کردند. چیزی که باید به آن دقت داشت این است که اعضای این گروه هیچ گاه اراده ای برای شنیدن یا خواندن اصل سخنان مشایی نشان ندادند و صرفا بر اساس همین عنوان ، آنهم بر اساس سوء ظنی که خودشان نسبت به کلمه ایران داشتتند و دارند قضاوت کردند. والا می شنیدند که مشایی به هیچ وجه مکتب ایران به عنوان تقابل با اسلام مطرح نکرد بلکه گفت :" برداشت ما از حقیقت اسلام و حقیقت ایران مکتب ایران است". کاملا واضح است که چنین مکتبی در مقبل سایر برداشتها از اسلام مانند مکتب اخوانی، مکتب سلفی، مکتب ترکی و... است نه خود اسلام. جالب اینکه در همان سخنان مشایی این مکتب را مساوی مکتب علی و مکتب پهلوانی نامید و البته اعضای جبهه پایداری حتی زحمت شنیدن یا خواندن بقیه آن را به خود ندادند. حال آنکه اگر کسی اصل این حرفها را می شنید به هیچ وجه به نتایجی که اعضای این گروه یا شیخشان آقای مصباح رسیدند نمی رسد.

    بگذریم که دیگر بعد از آن همین حرف را با اسامی دیگری نظیر مکتب انسان کامل، مکتب فطرت و... به کاربرد و البته دیگر مورد عنایت اعضای جبهه پایداری واقع نشد. اگر این دوستان به راستی به ادعای اخلاق خود پایدار بودند با این گونه نقد می کردند که آقایی مشایی! حرفهایتان می تواند باعث سوء برداشت شود. از این ادبیات استفاده نکنید. اما چنین نکردند . بلافاصله حکم دادند که تو الا و ولا منظورت ضدیت با اسلام است! دین نداری! ماسون هستی و.... آیا اخلاق در قاموس جبهه جایی دارد؟ مساله بسیار شبیه شد به ماجرای ادعای آقای مصباح در اینکه منظور سخنان دکتر شریعتی انکار خاتمیت است! در حالی که همان زمان امثال شهید بهشتی چنین برداشتی را انکار کردند و به طلاب در مورد رفتار لجوجانه و بی منطق داشتن هشدار دادند. البته نتیجه سخنان شهید بهشتی هم شد جدایی آقای مصباح از مدرسه حقانی و تاسیس موسسه در راه حق و الباقی ماجراها...

    ماجرای دیگر مساله کوروش و نوروز و آمدن ریچاد فرای و... بود. همه چیزهایی که با نهایت سوء ظن و برخورد های اعضای جبهه پایداری به ضدیت با اسلام تعبیر شد. چرا که گویا از نظر اعضای این جبهه اسلام و ایران دو قطب متضاد هستند- دقیقا مشابه تعلیمات سلسله پهلوی- و باید در مقابل قطب اسلام از قطب ایران محافظت کرد. از نظر اعضای این جبهه سخن گفتن از گذشته ایران و مخصوصا افتخارات ایران قبل از اسلام نوعی دشمنی با اسلام تلقی می شود. بشدت غیر اخلاقی و شرم آور است که برای مقاصد سیاسی ، هر نوع اتهامی را حتی به کوروشی که قرنها است مرده بزنیم. البته اگر کوروش در بیابانهای عربستان بدنیا آمده بود و در اسمش "ح" و "ع" و حروف حلقی دیگر وجود داشت امروز اینهمه فحش نمی خورد . جرم کوروش این است که پهلوی رذل مدعی بوده طرفدار او است دقیقا همین طور که امروز وهابیها مدعی تبعیت از محمد رسول هدا صلی الله علیه و آله هستند و همانطور که موسوی و خاتمی مدعی پیروی از خط امام خمینی هستند!!!! بیچاره ها خیال کرده اند چون اسم کوروش ایرانی است اگر سخنی از کارهای نیک او گفته شود مبارزه با اسلام است!!! و ندیدند خود پیامبر و اهل بیت بارها از کافری و عرب جاهلی نظیر حاتم طایی تمجید کردند و حتی در احادیث آمده که او در جهنم نخواهد سوخت به خاطر چه؟ به خاطر سخاوتش. پیامبر فرمود " انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق". ایا سخاوت مکارم اخلاقی نیست؟ البته که هست. این عرب جاهلی در خط رسول الله بوده ولو اینکه پیش از تولد پیامبر وفات کرده است. حتی می گویند انوشیروان به خاطر عدالتش مورد تمجید پیامبر بوده است ( خودم این مساله را قبول ندارم اما می خواهم بگویم کسی با ذکر مناقب انوشیروان مخالفت نکرده است). آیا اینکه گفته شود در کتیبه کوروش چه نوشته خلاف اسلام است یا در جهت اسلام؟ در زمانی یهودیان به کشتار سگ و گربه شهر اریحا افتخار می کردند و آشور نصیر بانی پالها و سانتروک ناخونته ها تعداد کشته هایشان را فخر می دانستند، در زمانی که داریوش با افتخار در کتیبه بیستون از سه سال کشتار مخالفانش یاد می کند، پادشاهی پیدا شده که می گوید" کسی کشته نشود، خانه ای غارت نشود، به ناموسی تعرض نشود، کسی به بردگی گرفته نشود، بردگان را آزاد کنید.." آیا این محبت نیست؟ ولو اینکه کوروش اینها را سر عوامفریبی هم نوشته باشد، نشان می دهد شاهی بوده که نمی خواسته با کشتار شناخته شود. آیا این مکارم اخلاقی نیست؟ خجالت بکشید. کوروش پادشاهی بود که نه ارتش دائمی داشت و نه کاخ و قصری که بماند. آیا جرم این کسی که علامه طباطبایی احتمال داده ذی القرنین باشد این است که اسمش عرب نیست. اصلا ذی القرنین که هیچ ، گیریم که یک گبر و کافر بوده است، آْیا معرفی کردن این روحیه عالی نوعدوستی در یک ملت ، در شرایطی که همه دارند ایران را به عنوان تروریست جنایتکار معرفی می کنند کار غلطی است؟ چرا باید چنین پهلوانی را به صهیونیستها هدیه کنید؟

    البته این همان چیزی است که کاملا در مسیر تعلیمات اسلام واقعی قرار دارد و درست نقطه مقابل مکاتب دیگری است که خود را اسلام می نامند. این همان مکتب ایران است که البته امثال ریجارد فرای و مستشرقینی که سعی کردند بر خلاف همپالگیهایشان با احترام و ادب نسبت به ملتهای غیر اروپایی برخورد کنند را شیفته خود کرده است. اما نهایت بی انصافی است که گمان کنیم چون پهلوی خود را طرفدار ایران و ایرانی و کوروش و.. معرفی کرده است پس ایران و اسلام دو قطب متضاد هستند و یکی حق است و یکی باطل. نتیجه صحبتهای آقای مصباح عملا با جریاناتی که که تضاد دروغین را ایجاد کردند مطابقت دارد. ما خیلی باید کار کنیم تا این شبهه که اسلام دشمن ملیت ایرانی است را از از اذهان جوانان بزداییم.

    برای همین رهبری به علمای قم توضیح دادند اصلا چنان برداشتی را از کارهای دولت ندارند که قصدشان ترویج ناسیونالیسم - همان قراردادن ایران در برابر اسلام و ستایش از ایرانی نه به خاطر فضایل انسانی بلکه به خاطر و خون و نژاد و تخمه و سایر افتخارات شرم آور جاهلی- باشد. متاسفانه این سخنان رهبری هرگز به جد گرفته نشد و البته وجود آثار تبلیغات منفی طولانی مدت پهلویها و سپس کم کاری های بعد از انقلاب این فعالیت اساسی دولت را به عملیاتی پرهزینه و سخت تبدیل مرد که رهبری هم راضی به آن نبود. بنابر این از دولت خواستند که بر ایران بعد از اسلام بیشتر تکیه کنند چرا که برای مردم - و مخصوصا علما -آشناتر است اما چه سود که باز هم برخورد های افراطی را حتی در مورد فردوسی هم شاهد بودیم. واقعا معلوم نیست چه زمانی آثار تبلیغات زهراگین پهلوی ها از روی از اذهان توده مردم و حوزویان محو خواهد شد.

    نکته جالب اینکه تازه نحوه انتقاد رهبری از دولت از این ماجرا با نوع برخوردهای جبهه پایداری چقدر متفاوت است. با همه اینها این تازه می گوید " من هم خیلی از این همه اصرار روی ایران خوشم نمی آید" و دلیلش را در دیدار با اعضای دولت توضیح می دهد" اگر می خواهید به ایران بپردازید به ایران بعد از اسلام بپردازید چرا که روشنتر است. بر زبان فارسی تاکید کنید".  آری. تاریخ موجود در در ادوار متاخر بعد از اسلام مدون تر و روشنتر است. قطعا مراجعه به آن برای حوزویان هم راحت تر است. اما اعضای جبهه پایداری تازه این حرف را تعبیر کردند به اینکه رهبری معتقد است ایرانیان قبل از اسلام  افتخار قابل توجهی نداشته اند و ارزش ندارد به آنها بپردازیم!. که این نشانه نهایت بی اخلاقی و تحریف سخنان کسی است که آنها ادعای اطاعت از او را دارند.

    مساله دیگری هم که در کنار خود اخلاق در رابطه با این موضوع مطرح می شود سخنان خود رهبری – که اینان مدعی اطاعت از او هستند-  در مورد ایران باستان است. سخنان خود رهبری در وقت سفر به استان فارس و بازدید از تخت جمشید بسیار جالب توجه است:

    «من همین جا اشاره بکنم به این بناهای باستانی مربوط به قبل از اسلام،  تخت جمشید و بقیه چیزهایی که در این استان هست، انسان از دو نظر ممکن است به این مراکز باستانی نگاه کند، اینها را باید از هم تفکیک کرد. یک نگاه  این است که اینها متعلق به جباران تاریخ بوده، هر کدامی که نگاه می کنیم به یک نحوی به یکی از جباران تاریخی و طاغوتهای بشری ارتباط پیدا می کند، بله، از این جهت نگاه منفی به اینها هست. غالب متدینین و انسان هایی که  نفرت طبیعی از استبداد و از جباریت دارند با این دید وقتی به این بناهای  باستانی نگاه می کنند طبعاً برای آنها جاذبه ای ندارد. لیکن یک جنبه دیگر  هم وجود دارد و آن این است که این بناها محصول سرپنجه هنرمند ایرانی است،  محصول فکر راقی و روشن بین ایرانی است در سال ها و قرن ها پیش از این،  این جنبه مثبت قضیه است درست است که جباران استفاده کردند، اما خالق و  آفریننده این مجموعه ها کیست؟ ذهن ایرانی است، سرانگشت هنرمند ایرانی  است، روحیه بلندنظر ایرانی است، ابتکار و ذوق ایرانی است، این برای یک  ملت افتخار است.»

     رهبر انقلاب در ادامه این سخنان فرمودند:

      «در دنیا از چیزهایی که جنبه افتخارآمیز هم خیلی ندارد، گاهی اوقات به  عنوان مفاخر تاریخی استفاده می کنند، آن کسانی که مفاخر تاریخی را ندارند  برای خودشان خلق می کنند، ما این همه مفاخر تاریخی داریم، این همه  چیزهایی که مایه تفاخر تاریخی ملت ایران است، اعتماد به نفس ملت ایران  است، چرا اینها را نشان ندهیم؟ یک نفر برای من نقل می کرد، می گفت رفته  بودیم یونان، ما را به مراکز گردشگری گوناگون می بردند و آنها را به ما  نشان می دادند، از جمله به نقطه ای بردند، گفتند اینجا همانجایی است که  سپاهیان ایرانی آمدند اینجا از ما شکست خوردند، مردم را به بیابان خالی  می برند و نشان می دهند که اینجا آنجایی است که ایرانی ها در آن دوره  لشکرکشی کردند و در اینجا شکست خوردند. یک فضای خالی را نشان می دهند، یک  ماده های تاریخی را با یک فضای خالی اثبات می کنند، خوب اینجا نزدیکی  کارون، آنطور که شنیدیم مجسمه والرین است، امپراتور روم که زانوزده در  مقابل پادشاه ایران، خیلی خوب، اینجا را بروید نشان بدهید، این به آن  در!»

    ( ۱۳۸۷/۰۲/۱۸)

    http://www.leader.ir/langs/fa/?p=bayanat&id=3847

    اما حتی جالب اینکه ماجرای پرداختن به ایران بعد از اسلام و افتخار عظیمی مانند فردوسی که مانع از تبدیل اسلام به دین عرب و و تنزل آن از دین جهانی به یک دیک قوم خاص مانند یهودیت شد.( چرا که مسلمان تا اقیانوس اطلس هم که پیش رفتند مردم را یکسره عرب زبان کردن. چون مصریان و شامیان و بربرها فردوسی نداشتند!). اما براستی آیا نوع برخورد تند و شدید اللحن اعضای جبهه پایداری حتی با این افتخار بعد از اسلام چه چیزی را نشان می دهد؟ آیا براستی اخلاق یا ولایتمداری می توانند جایی در رفتارهای اعضای این گروه داشته باشند؟




    الحمدلله شما هر جا رو کم میاری جواب نمیدی و از کنارش رد میشی.

    ۱. فرمودید : "مبنع اون جمله درست یادم نیست که از کجا اومده."
    راحت بفرمایید سند ندارد. یعنی در سایت های رسمی منسوب به رهبری چنین جمله ای نیست. و شما و همفکراتون صد ها بار به دروغ این جمله رو به رهبری نسبت دادید.


    ۲. لطفا مغالطه نفرمایید و شعار ندید. دین شناس بودن به دین شناس بودن است. فیزیک دان بودن به این است که کسی لااقل ۱۰-۱۵ سال فیزیک بخواند پیش اساتید فن.
    ایمان قلبی با زهد و تقوا میشه اما عالم شدن و اسلام شناس شدن درس خواندن تخصصی اون هم سالهای فراوان نیاز دارد.

    اسلام شناس نیست احمدی نژاد دیگه، چرا صغری کبری میبافی!؟!

    اسلام شناس نیست، پس سیاست شناس هم نیست.


    ۳. عزیزم محمود احمدی نژاد اصلا گفتمان نداره. کسی که در دین مجتهد نیست و بالتبع در سیاست اسلامی هم مجتهد نیست اصلا گفتمان نداره. باید از گفتمان امام خمینی و شهید مطهری تقلید و تبعیت میکرد که درست تبعیت نکرد.


    ۴. اینکه فرمودید : "ما گفتیم که احمدی نژاد تنها رئیس دولتی ست که بعد از انقلاب توانسته است،آرمان های انقلاب را سر دست بگیرد"

    این حرفتون هم خلاف واقع و غلط است. دولت شهید رجایی. ۸ سال دولت آیت الله خامنه ای. چرا میگید تنها رئیس دولت؟؟؟!!!


    درباره ی نمره محمود خان هم باید بحث دقیق و مفصل بشود، خراب کاری های ایشان کم نبوده است، اگرچه نقاط مثبت هم فراوان داشته.
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ترجیح می دهم تنها بند پایانی را پاسخ بدهم(جواب صحبت های بالا در نظر قبلی ابراز شدند.در ضمن دین شناسی با فیزیک دانی متفاوت است)
    میشه بفرمایید دولت شهید رجایی چه اندازه عمر کرد؟
    یا مثلا بفرمایید که در زمان حضرت آقا،دولت به وسیله چه کسی اداره می شد؟
    شما اعتقاد دارید که زمان دولت میر حسین موسوی تمام شعار های انقلاب به نحو احسنت احیا شدند؟پس ماجرای قطعنامه 598 و نقش دولت میر حسین یا عدم کمک به جبهه ها از کدام دولت نشات می گرفت؟
    بد نیست بجای اتهام زدن به بنده یا به قول شما هم فکری های بنده،کمی هم به سایت رجا نیوز و فارس اتهام دروغگویی نسبت دهید.اولین بار این صحبت رهبری در خصوص بازگشت به ریل انقلاب توسط سایت رجا نیوز منتشر شد.همه ما هم با نوع نگرش سایت رجانیوز در خصوص احمدی نژاد آشنا هستیم.پس بنا نیست که اتهام زنی نسبت به بنده صورت بگیرد.
    گیرم که رهبری در خصوص احمدی نژاد این حرف را نزده باشند.صحبت های ایشون در خصوص زنده شدن ارزش ها و آرمان های امام هم به قول شما دروغ است؟خب زنده شدن این شعار ها به معنی همان بازگشت  انقلاب در مسیر اصلی خودش نیست؟مگر فراموش کرده ایم که در دولت موسوم به اصلاحات چه بلایی سر این شعار ها آمد؟
    اشکالی ندارد که به احمدی نژاد نقد واردکنیم،اما مخالفت و تکفیر کردن او اصلا به نفع ما نخواهد بود.تفکر احمدی نژاد همان تفکر امام و انقلاب است.این تفکر همان تفکری ست که شیمون پرز رسما اعلام کرد که باید به لجن کشیده شود.بهتر است حداقل خود ما بین انتقاد از احمدی نژاد و زیر سوال بردن تفکر او یا لجن مال کردنشش تفاوت قائل شویم...
    ۱. من به رجانیوز چیکار دارم؟؟؟!!!

    شما چرا به رهبری حرفی رو نسبت میدی که سند نداره ؟؟؟
    عشاق مشایی و فحش دهندگان به علامه مصباح هزاران بار این جمله ی دروغ رو به رهبری نسبت دادن ؟؟!!!
    شما که همیشه ادعای تقوا داری چرا این حرف رو به دروغ به رهبری نسبت میدی ؟؟!!


    ۲. باز هم اونجایی که جواب نداشتی رو پیچوندی.

    دین شناسی هم تخصصی است، شما قبول نداری ؟؟!! اسلام شناس شدن درس خوندن تخصصی نمیخواد ؟؟؟!!!


    جواب این حرف های من چی شد؟! :

    سیاست ما عین دیانت ماست و محمود دین شناس نیست. پس گفتمان دینی و سیاسی نداره.

    ارادت شما به گفتمان خیالی محمود مایه ننگ است نه افتخار.
    گفتمان امام و شهید مطهری و بزرگان دین مایه ی افتخار است.

    احمدی نژاد اسلام شناس نیست، پس سیاست شناس هم نیست.


    و باز شما تکرار کردی حرف غلطت ات رو و گفتی :

    تفکر احمدی نژاد همان تفکر امام و انقلاب است.


    چرا نمیخوای دست از تعصب برداری ؟! چرا متحجر هستی در عشق احمدی نژاد ؟! چرا نمیخوای حقیقت رو بپذیری ؟!



    ۳. شما گفتی : اشکالی ندارد که به احمدی نژاد نقد واردکنیم.

    میشه تو این ۱۶۳۲ تا مطلبی که تا حالا تو وبلاگت گذاشتی یک نقد به احمدی نژاد به من نشون بدی ؟!!!

    میشه بفرمایید با چه منطق تخیلی ای، گند ها و خراب کاری ها و بی تقوایی ها و کثافت کاری های مشائی و بقائی و جوانفکر و رحیمی، به احمدی نژاد هیچ ربطی نداره ؟؟!!!




    پاسخ:
    با نقد هایی که به احمدی نژاد وارد است را فراموش نکرده ایم.
    مطمئن باشید اگر بیشتر از شما به ایشون نقد وارد نکرده باشیم،کمتر نقد وارد نکردیم.در ضمن تفاوت ما و شما در نقد کردن این است که شما خیال می کنید باید داد زد و نقاط ضعف یک فرد انقلابی را پیراهن عثمان کرد برای از بین بردن او.
    نخیر.شیوه صحیح نقد یک فرد انقلابی که ما مطمئن هستیم اگر ضعفی هم وجود دارد از سر تقصیر نیست،اینگونه که شما می فرمایید نیست.ما هم سر جاش و مکانش نقدهای خود به احمدی نژاد را مطرح کرده ایم،اما هرگز ابزاری برای زدن او درست نمی کنیم/
    راستی شما حاضری از امام خمینی و رهبری در مجامع عمومی انتقاد کنی و صریح ترین حرف ها را به آن ها بزنی؟
    اتفاقا بدبختی اصلی ما از همین به اصطلاح اسلام شناس های سکولار است. اگر بدانی چقدر اسلام شناس متبحر صهیونیست در عالم داریم!! 

    در عوض خیالت راحت باشد که سواد خود تو میلیونها برابر بیش از بلال است. مطمئن باش سلمان و ابوذر در حد شاگرد مصباح هم نیستند. یقین داشته باش که مقداد اشارات و تنبیهات نخوانده بود و اویس قرنی اگر در کنکور سراسری شرکت می کرد رتبه 6 رقمی هم نمی آورد! 

    این اوج بدبختی شما است که این حجابها برایت اصالت یافته است. در حالی که آنچه حقیقت داد سواد و تخصص نیست. بلکه ایمان و اخلاص است. چیزی که امثال شما ندارید. والا نباید کاری به مدرک سواد افراد می داشتید. بلکه باید معنای حرفشان را می شنیدید و نقد می کردید. 

    آنچه مهم است ما قال است نه من قال یا ما مدرک! که شما نمی خواهید بفهمید که چرا خدا عمدا پیامبرانش را از میان همین افرادی انتخاب می کرد که یک روز هم نکتب نرفته بودند. برای اینکه همین بت علم را در نظر امثال شما بشکند. شمایی در جهل مرکب خود دست و پا می زنید. 

    ضمنا پاسخ دقیق و مفصلت را در خصوص ادعای ملی گرایی دادم که حتی نخواستی بخوانی. پس بیخود ادعای سواد نکن. 
    تو یک عقده ای بیشتر نیستی. 
    به به! چه احمدی نژادیه مودب و با فرهنگی!

    طرفداران شریعتی هم همینجورین! کلی ادعای کلاس و روشنفکری دارن ...

    وقتی ۴ تا انتقاد به شریعتی می کنی فحش هایی میدن که ...

    کامنت هات ارزش جواب دادن نداره.

    برای هدایتت دعا می کنم.
  • محمد - پاسخ پاسخ آخر مدیر وبلاگ :
  • ۱. بنده مطالبم رو با شماره و منظم فرستادم که شما هم یک یکی جواب بدی.

    اما شما هر جا که جواب نداری بدی مغالطه و هیاهو می کنی و جواب نمی دی و رد میشی.

    لا اقل اینقدر مردانگی داشته باش که بعضی خطا هات رو بپذیری و اعتراف کنی اشتباه کردی.



    ۲. مشکل شما همینه که محمود کم سواد و کم تقوا رو میذاری کنار امام خمینی و رهبری معظم !!!!!!! آخه تعصب و عشق کور و شخصیت پرستی تا چه حد !؟؟!!

    آخه از کجا مطمئنی که تقصیر نداشته؟؟!! و ضعف ها و گند ها و بی تقوایی هاش همه قصورا بوده نه تقصیرا ؟؟؟!!! مگه علم غیب داری پسر جان ؟؟؟!! دست از این تعصب و محمود پرستی بر دار ...



    ۳. اینجا که کامنت های یک پست فرعی وبلاگ شماست ...

    اگر راستگو هستی که واقعا نقد داری به احمدی نژاد، ۵ تا نقد جدیت به احمدی نژاد رو بگو ...

    نه اینکه بگی اشکالش این بود که از خودش دفاع نمی کرد و از مواضع تهمت دوری نمی کرد...

    یعنی یک انتقادی بکنی که ته اش مدح و ستایشه!!!

    واقعا اگه صادق و راستگو هستی ۵ تا نقد درست به دولت احمدی نژاد که شما داری رو بگو...

    بله. شریعتی هم قربانی همین متحجران منافقی شد که نعوذ بالله رسول خدا را مثال خودشان شارلاتان تفسیر می کنند  و مدعی هستند پیغمبر دستور داده به هر کس عشقتان کشید و تشخیص دادید افترا ببندید! العیاذ بالله! شریعتی  را متهم کردند خاتمیت را قبول نمدارد که چه محکمی شهید بهشتی در پوزه شان کوبید تا جایی که مدرسه حقانی راها را کردند و بتکده ای در راه باطل بنا کردند و دقیقا پیش بینی های شهید بهشتی را محقق کردند. دشمن یک چیزی می دانست که امثال بهشتی را می کشت اما کاری با آن متحجران نداشت!!

    این افراد قلبا مرتدند و  هر کس چنین نسبتی را به پیامبر بدهد خودش شارلاتان است.

    و صد البته که پاسخی نداری. مشرکان هم در مقابل قرآن پاسخی نداشتند. تو چه از آنها کمتر داری؟ فقط به خطا نام پیامبر را دزدیده ای. ما هم مطلقا در مقابل بی حیایی های امثال شما ادب را رعایت نمی کنیم. رعایت ادب در مقابل مستکبران ذلت اسلام است. همانطوری امثال شما را باید تخطئه کر که قرآن منافقان را تخطئه می کند.

    این را هم بدان بزرکترین نقدی که بر احمدی نژاد وارد است استفاده از همین اراذل و شاگردانشان در دولت نهم است. و البته بسیار نقدهای دیگر . اما یقین کن هیچ یک از نقدهایی که بر احمدی نژاد وارد است در رسانه ها و روزنامه مطرح نشد. در عوض تمام نقاط قوت او را کوبیدند. با خرابه که کسی کاری ندارد! برج و بارو را می کوبند!

    کسی ایراد نگرفت که چرا احمدی نژاد قانون شیطانی و  دزدی رسمی بیت المال و تفسیر علیه نص اصل 44 را پذیرفت. کسی ایراد نگرفت که چرا احمدی نژاد سند جنون آمیز و سرتا پا خیانتی به نام سند چشم انداز بیست ساله را پاره پاره نکرد. کسی ایراد نمی گیرد چرا احمدی نژاد محکم در مقابل خیانت آشکار قوه قضاییه و برادران عزیز در 88 موضع نگرفت. چرا بعد از آنکه معلوم شد دست بزرگواران نهادهای به اصطلاح انقلابی با براندازها و جاسوسهای اسراییل توی یک کاسه است، آن خانه نشینی را ادامه نداد و استعفای خود را اعلام نکرد. چرا احمدی نژاد به همکاری با ظلمه ادامه داد؟ آیا نمی دانست خدا اراده کرده است هر کس به ستمگران کمک کند خدا همان ستمگر را روزی بر سر خودش مسلط می کند؟و دهها نقد دیگر که اصلا به عقل مزور و متحجر امثال شما خطور نمی کند. شما جز تکرار طوطیوار آنچه کوکتان کرده اند کاری ندارید.

    والله بالله تالله
    بدون هیچ تردید و شکی شما به همین صورت در مقابل مهدی خواهید ایستاد و او را هم ساحر و دروغگو و متقلب خواهید خواند. اما مهدی احمدی نژاد نیست. حکم خدا را اجرا خواهد کرد و دیدن گردن شما زیر ذوالفقارش تماشایی خواهد بود. به خدا قسم وعده اش راست است و به ما وعده دروغ نداده اند
    قرار شد پاسخ کامنت های از روی غضب و بی ادبانه ی شما رو ندم ...

    اما دیدم زیادی تهمت زدی و خیالات بافتی، گفتم یه چیز بگم ...

    سلام علیکم.
  • خطاب به مدیر وبلاگ :
  • برادر عزیز، یک یکی مواردی که تو این کامنت ها گفتم رو جواب بده.

    مرد باش و درست همه رو جواب بده.

    بعضی از موارد کامنت های قبلیم رو هم جواب ندادی ...

    -------

    این برادر جوگیر رو هم آروم کن که بیشتر از این آبروی عاشقان احمدی نژاد رو نبره، چون واقعا کم سوادی و بی ادبی و عصبانیت و تحجر و غصب از کلامش می باره.

    متاسفم.
    شما برای خودت نگران باش. نه نگران احمدی نژادیها!  چون طبق نظرات همان متحجران ضد احمدی نژادی  تهمت زدن نه تنها جایز است بلکه گاهی واجب است! حتی سنت است!
    بسیار خوشحالم که از شدت خالی بودن چنته از استدلال و منطق به آب غوره گرفتن روی آوردید! آب غوره گرفتن شما هم رفتار تازه عروسان است! البته تنها نیستید! همه دشمنان بی حیا و بی تربیت احمدی نژاد بعد از آنکه هر چه دلشان خواست افترا بستند، با گرفتن اولین پاسخ ناک اوت شده و یاد ادب می افتدند! شما چی از میر یزید کمتر داری؟ 
    ادامه بده! راه جهنم چه هموار است!
    پاسخ:
    چقدر خوب است که در بحث کردن ادب را سر لوحه خودمون قرار دهیم...
    نه نویسنده عزیز. اتفاقا اینها از ادب ما سوء استفاده کردند که اینطور بی حیا شدند. دقت کنید که ما با منافق طرفیم. آیا جایی در قرآن و روایات دیده اید خدا و رسولش ذره ای ادب در مقابل منافقین رعایت کرده باشند؟ به به بهترین شکل آنها را تمسخر کرده و له کرده است؟

    باید با اینها به زبانی حرف بزنیم که دقیقا همینطور که دیدید خفه شوند و به آبغوره گرفتن بیفتند.
    من مخصوصا در مقابل اینها کاملا بی ادبم. به شما هم توصیه می کنم بی ادب باشید. آن ادبی که اینها از شما می خواهند همان ذلت است. والا یک کلمه حرف زشت و رکیک در این جملاتی که نوشتم نمی بینید. تنها حقیقت اینها را مثل آینه به خودشان نشان دادم. 

    اگر خیال می کنید نگاه داشتن ادب در مقابل این اراذل  جایز است، دیگر ادامه نمی دهم. اما یادتان باشد که آنها دقیقا با همین حربه ادب می خواهند ما را خلع سلاح کنند. والا خودشان هیچ ابایی از زشت ترین هتاکی ها نداشتند و ندارند. نه خودشان و آن شیوخ بی تقوایشان. 
    پاسخ:
    در بینش اسلامی جایی برای هتاکی وجود ندارد.
    اگر نظری خلاف ادب و توهین بگذارید،منتشر نخواهد شد...
  • باز هم همان
  • پس ادب در اسلام شما هم چیزی غیر از دین محمد و علی است. چون با تعریفی که شما از "هتاکی" دارید بخش  عمده ای از قرآن و نهج الیلاغه هم همین هتاکی ها است!!
    اگر نمی توانید با شجاعت بر خورد کنید، اسم ادبیات ضعیف خود را ادب نگذارید. خدا و رسولش از این ادب شما بیزارند.

    من تا جان در بدن دارم با این دشمنان خدا همان رفتاری را خواهم داشت که واجب برای هر مسلمان است و اسمش هم تبری است. گر چه  متاسفانه این ارزشها جایی در تفکرات لیبرالی امروز ندارند و بی ادبی نامیده می شوند!!
    پاسخ:
    اشکالی ندارد،ما لیبرال و شما مسلمان.
    اما برادر جان،مدیریت این وبلاگ به دست یک فرد لیبرال می باشد که علی الظاهر ترسو هم هست.اگر نسبت به طرف مقابل تون در بحث ها هتاکی صورت بدهید این مدیر لیبرال آن ها را بازنشر نخواهد داد.والسلام...
    دعوا داخلی شد ...

    برادر عزیز، تحویل بگیر بعضی طرفدار های هتاک و کم خرد عاشق محمود را !

    عزیزم، حامیان محمود توش از اینجور افراد تکفیری و تهمت زن کم نیست.

    زیاد به حامی محمود بودن افتخار نکن.

    صف ات رو باید از هزاران عاشق محمود بی تقوا و جاهل مثل این پسرک، جدا کنی ...

    در ضمن

    مهم تر از این حرف ها

    اینه که :

    جواب اشکال های بنده در کامنت های بالا را بده لطفا ...

    پاسخ:
    بنده نه با شما دعوا دارم،نه با فرد دیگه ای!
    اگر نظرات شما هم حاوی هتاکی و بی ادبی باشد(که الان هست)،نظرات شما را هم بازنشر نخواهم کرد...
    جواب اشکال های بنده در چندین کامنت بالا را بده لطفا ...
    والا فحش ها و بی ادبی هایی که تو به علما و آیت الله ها و بزرگان تو این وبلاگت تا حالا کردی، صد برابر تعرض های بنده به این پسرک بی ادب است.

    پست های خودت رو دیگه نشر نده پس ...
    پاسخ:
    لطفا نمونه های بی ادبی را ارائه دهید تا حذفش کنم...
    شما که اصلا دعوا نداری ... اصلا شما یک پارچه صلح و آرامش و دوستی هستی ...

    البته مثل محمود ! که با همه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی