با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

اشتباهیه!

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

بابت تصویری که از حضور دکتر روحانی در کنار جعفری تبار در پست "رمال و جنگیر"منتشر کردم،عذرخواهم!

یقینا آقای رئیس جمهور در آن زمان علم غیب نداشته است و از اتهامات این فرد با خبر نبوده.

پ.ن:اشتباه کردم؛والسلام...

نظرات  (۳)

تهدیدت کردند یا ترسیدی؟ اتهامات آن فرد مهم نیست. مهم شغل ایشان بود که همین رمالی و جنگیری و نظایر آنها بود که اصلا برای همین مجبوبیت و شهرت یافته بود که کارش حرف ندارد!
و مساله اصلی هم همین ارادت آقای روحانی به این امور بود.
پاسخ:
نه تهدید شدم و نه ترسیدم!
صرفا حجت شرعی بر بنده تمام نشده بود که آقای روحانی با وجود اطلاع به دیدار این فرد "محکوم به اعدام "رفته اند!طبق تحقیقی که بنده انجام دادم در آن زمان ایشون هیچ اتهامی در این خصوص نداشته است و از افراد سر شناس میان روحانیون قم بوده است.حتی موقع دستگیری ایشون،چند تن از بزرگان هم به دلیل جهل در این زمینه اعتراض می کنند!
در جایی از امام خامنه ای شنیدم که ایشون گفتند:
مجازات مجرم که از طرق قانونی جرم او ثابت شده است، غیر از این است که به گمان، به خیال، به تهمت، یکی را متهم کنیم، بدنام کنیم، توی جامعه دهن به دهن بگردانیم. اینکه نمیشود. این فضا، فضای درستی نیست.
خطبه‌های نماز عید سعید فطر، بیست و نهم شهریورماه هشتاد وهشت
نه. مثل اینکه حواستان نیست. اتهامی که ایشان برایش محکوم به اعدام شده ابدا جنگیری و رمالی نیست. اساسا اینکار در ایران لزوما غیرقانونی نیست و حتی اگر هم در مواردی  شیادی محسوب شود باز هم مجازاتش اعدام نیست. این آقا هم به این امور مشهور بود. والا مگر شهرت دیگری داشت و یا مثلا فقیه یا فیلسوف مهمی بود؟؟؟ 

ظاهرا اتهامات اصلی مندرج در رسانه ها - که الله اعلم  - علیه این شخص ارتداد  و ادعای رابطه با امام زمان است. و البته اتهاماتی نظیر سوء استفاده و زنای محصنه. و لواط. که البته به قول شما تا ثابت نشود انتسابش درست نیست. من هم ابدا منظورم این نبود که روحانی باید چنین اتهاماتی را می دانسته است!

اما مساله ادعای این شخص در مورد علوم غریبه و کارهایی که انجام می داد ابدا مخفی نبود و اصلا جزو اتهاماتش هم نیست. بلکه اصلا ایشان به شیخ استخاره شهرت داشت. و روحانی با علم کامل به این شهرت بود که با او ملاقات کرد. اصلا همین شخص بود که ادعای صندلی اضافی برای امام زمان در کابینه احمدی نژاد را سر زبانها انداخت!
پس بهتر است تقوای زیادی به خرج ندهید. 
پاسخ:
اولا این شخص ادعای صندلی خالی را بر سر زبان ها نینداخت.اولین بار این مطلب توسط روزنامه اعتماد ملی و به قلم رسول منتجب نیا بر جامعه راه پیدا کرد.
بنده هم نکته ای مخالف این حرف ها نزدم/
من هم موافقم که ایشون به شیخ استخاره معروف بوده است،اما این موضوع که بد نیست که به سبب این امر روحانی به دیدار این فرد در آستانه انتخابات سال 92 نرود.(اردیبهشت 92)
صرفا به این جهت به پست خودم ایراد گرفتم که روحانی علم به جنگیر بودن و بقیه حرف ها که در اتهامات این فرد وارد شده است،نداشته و الا هیچ عقل سلیمی حکم نمی کند که در آستانه انتخابات سال 92 به دیدار چنین فردی برود.
من گمان می کردم شهرت جعفری تبار به جنگیری و رمالی است. حالا که شما می گویید چنین نبوده است و او صرفا به استخاره شهرت داشته است من هم حرفم را پس می گیرم. ببخشید. در این صورت حق با شما است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی