با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

یادش بخیر!

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

خزائن عالم دست خداست، از جایی می‌آورد که وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِب . خدا از جایی می‌فرستد که نمی‌دانیم از کجا آید. همین جمهوری اسلامی در این سی سال چگونه زندگی کرده است؟ تحریمی که در این چند سال اخیر کردند، در تاریخ بی‌سابقه است. این قدر رذالت‌بار است، گروه‌هایی را تعیین کرده‌اند که روزانه در دنیا ردگیری می‌کنند. در دنیا چه کار می‌کنیم؟ چه می‌خریم؟ از کجا می‌بریم؟ و پولش را از کدام بانک می‌دهیم؟ بلافاصله در آن کشور می‌روند و به آن بانک فشار می‌آورند و می‌گویند این حساب را ببند. به دولت‌ها فشار سیاسی می‌آورند که جلویش را بگیر. به شرکت‌ها فشار سیاسی می‌آورند و می‌گویند اگر جنس به ایران فروختید، ما رابطه‌مان را با شما قطع می‌کنیم.
دشمن گفت تحریم‌های‌ ما فلج کننده است. ظرف شش ماه ایران را ساقط می‌کنیم. از شش ماهی که آن آقا گفت یکسال و نیم گذشته است. چه کسی در ایران فهمید؟ از کجا آمد؟ بله، اشکالاتی هست. باید اشکالات را برطرف کنیم، ولی در مقابله با این نبرد عظیم تاریخ‌ساز همۀ طاغوت‌های عالم مقابل ملت ما هستند.

همۀ قدرت‌های اهریمنی دنیا که سرچشمۀ تمام اقتصاد و سیاست دنیا هستند، همه مقابل ملت ما هستند، با هم نشستند و تصمیم گرفتند. ما عبور کردیم. آنها الان مانده‌اند که اینها چگونه عبور کردند. از بیرون دارند فشار می‌آورند که چگونه عبور کردید؟ دستشان به جایی بند نیست. یک سری آدم‌های داخل را آنتریک کردند و آنها ما را تحت فشار گذاشته‌اند که آقا این تدابیر ویژه را چرا معرفی و اعلام نمی‌کنید؟ خدا عبور داد. چه طور در جنگ تحمیلی ما پیروز شدیم، خدا عبور داد. ان الله یدافع ان الذین امنوا. خدا دفاع و پشتیبانی می‌کند. انتصروالله ینصرکم.

در موضوع هسته‌ای من گفتم ما قطعاً پیروز هستیم و اینها قطعاً رفتنی هستند . آقایی به من پیغام داد که این حرف‌های زیادی چیست شما می‌زنید؟ گفتم من ادعایی ندارم. من چند آیه از قرآن خوانده‌ام، فکر می‌کنم خدا راست گفته است. خدا گفته است والذین جاهدوا فینا لنهدینهم. خدا گفتند اگر تقوا داشته باشید، فرقان به شما می‌دهم.

خدا گفته اگر من را یاری کنید یاریتان می‌دهم. خدا گفت راهی برای تسلط آنها قرار نداده است، مگر اینکه این طرف معادله‌ آزاد باشد؛ یعنی ما به همین آیه ایمان نداشته باشیم؟

ما هیچ ادعایی نداریم. ما کارگری هستیم که در جمهوری اسلامی داریم نوکری می‌کنیم، ولی فکر می‌کنیم خدا درست گفته است.

۱۳ مهر ۱۳۹۰/ در جمع طلاب و روحانیون استان همدان

نظرات  (۱)

خوب حالا احمدی نزاد یک اشتباهی کرد و بیش از حد روی مردم ایران و نظام و رهبری و علما و.. حساب کرد. ر دولت سابق هم مردم به امید مسکن و یارانه و این چیزها دلخوش بودند. از اشتباهات مهم احمدی نژاد – که هیچگاه مورد اشاره قرار نمی گیرد- این است که به خطا ملت ایران را بهترین ملت می دانست و گمان می کرد این مردمی که او را تشویق می کنند گفتمانش را قبول دارند! حال آنکه آن مردم فقط کمک اقتصادی می خواستند و وقتی حسن روحانی اعلام کرد مسکن مهر را ادامه می دهد و یارانه ها را اضافه هم می کند همان مردم شهرزها و روستاها در رای دادن به او تردید نکردند.
کسی دیگر حاضر نیست بهای انقلابی ماندن را بپردازد. همانطور که آن مجله خارجی تیتر کرد،
revolution is over

آماده باشید. اگر معجزه ای رخ ندهد و مردم بیدار نشوند ممکن است ایران بدتر از سوریه شود. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی