با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

الحمد لله!

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

اجازه نمی دهم!!!

پ.ن:الحمد لله که شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز...

نظرات  (۲)

آگاه باش که شعبان ماه بسیار شریفى است،و ه سید انبیاء صلى اللّه علیه و آله انتساب دارد،و آن حضرت همه این ماه را روزه‏ مى‏گرفت،و روزه آن را به ماه رمضان وصل مى‏کرد،و مى‏فرمود:شعبان ماه من است،هرکه یک روز از این ماه را روزه‏ بدارد،بهشت بر او واجب مى‏شود.از امام صادق علیه السّلام روایت شده:چون ماه شعبان مى‏رسید حضرت زین العابدین علیه السّلام اصحاب‏ خود را جمع مى‏کرد و مى‏فرمود:اى اصحاب من،مى‏دانید این چه ماهى است؟این ماه شعبان است،و حضرت رسول صلى اللّه علیه و آله‏ مى‏فرمود شعبان ماه من است،پس در این ماه براى جلب محبّت پیامبر خود،و براى تقرّب به سوى پروردگار خویش، روزه بدارید،به خدایى که جان على بن الحسین علیهما السّلام به دست قدرت اوست،سوگند یاد مى‏کنم از پدرم حسین بن على علیهما السّلام شندیم‏ که فرمود:از امیر المؤمنین علیه السّلام شندیم:هرکه شعبان را براى محبّت پیامبر،و تقرّب جستن به سوى خدا روزه دارد،خدا او را دوست بدارد،و در روز قیامت به کرامتش نزدیک و بهشت را بر او واجب گرداند.
خامنه ای هیج کاری نمی تواند بکند. اراده نظام . همه سران سیاسی ، علما و حتی سران نظامیش رسیدن به این توافق است ولو با بازرسی از سایتهای هسته ای. . برای همین در تمام سخنان به جای ضمیر ما از ضمیر من استفاده می کند.
مانور آل سعهود در یمن چشم نیروی نظامی ایران ترسانده است.

این رهبر تنها و وامانده عنقریب سرنگون خواهد شد مگر اینکه معجزه ای رخ دهد. حسن روحانی برای رهبری دارد خود را آماده می کند. البته کار بدانجا نخواهد کشید و آغاز جنگهای نیابتی علیه ایران - که اولین حرکماتش را در مهاباد و ایرانشهر و تبربز شاهد بودید- بزوی نام ایران را از روی گره جغرافیایی محو خواهد کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی