با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ما اینگونه آموخته ایم...

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

ما در مکتب امام خامنه ای(مد ظله العالی) آموخته ایم که

ادراک مان محدود به صحبت های سرداران عزیز اسلام نباشد.

البته اگر "امر" شود قطعا اقدام مان گوش به زنگ همین سردار ها خواهد بود...

نظرات  (۱)


اردوغان دیروز آمده بود فقط پیام تهدید ناتو را به رهبری برساند. هیچ کار دیگری هم در تهران نداشت جز اسکورت شاهانه و دیدار با رهبری و بازگشت به ترکیه!
روحانی هم برای همین این سفر را لغو نکرد. همه نیروها را از داخل و خارج  را بسیج کرده اند برای این خیانت عظمی.

رهبر بیچاره همه کار کرد که مثلا دولت دلش گرم شود و کمتر وا بدهد . شعار همدلی، فرزندان انقلاب و... اما مگر فایده ای داشت؟ بله. بچه شیطان را مبصصر می کنند و از او تعریف می کنند که جری تر نشود.
 
190000 سو که دود شد. توافق که دو مرحله ای شد. تفسیر که مبهم شد. از همه مضحکتر اینکه جه شد ؟ دولت می خواهد 1000 سانتریفیوژ خالی در فردو بگذارد؟ چون می خواهد حرف رهبری را که گفته بود فردو باید حفظ شود را تمسخر کرده باشد.
اما همه اینها به درک.
مهمتر از همه از بین رفتن حیثیت ایران و فنا شدن همه آرمانها و شعارهای انقلاب اسلامی است با رفتن زیر چنین خفت بی سابقه ای. دشمن می تواند همه اتاق خواب رییس سپاه را هم کنترل کند!

الان شرایط دقیقا شبیه شرایط قطعنامه 598 است. این سردارها مگر آن زمان چه کردند جز خیانت و کمک به هاشمی؟ اصلا این فیروزآبادی چطور بدون یکدقیقه سابقه جنگی رییس ستاد مشترک شد؟ یا چرا لاریجانیها بدون خوردن یک سیلی در انقلاب بر کرسیها معظم جلوس کردند؟ و یا چرا علمایی که در فتنه 88 خفقان گرفتند وقتی مهر به لاریجانی پرت شد فریادشان به آسمان رسید؟

اکر مردم فورا در سال 67 جبهه ها را پر می کردند توطئه جام زهری که مقامات سیاسی و نظامی وقت تهیه کردند به ثمر نمی نشست. الان همه دارند از داخل و خارج رهبری را تهدید می کنند.  گفتم باید 9 دی دیگری راه انداخت. اما ظاهرا خبری نیست.

یک کاری بکنید. من بلد نیستم دیگر چه کاری. اما می دانم اگر الان کاری نشود دیگر هیچ کاری نمی شود کرد و هر کس سکوت کند و بگذارید اشرافیت زر و زور و تزویر به هدف پلیدش برسد دیگر بهتر است اسم جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی