با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

50 سال دیگر!

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ق.ظ

دیروز رفته بودم پیش یکی از مسئولین دولتی،

ازش درخواست کمک کردم برای راهیان نور مون!

بنده خدا میگه چرا از دانشگاهتون نمی گیرید؟!

بهش گفتم دانشگاهمون امسال با مشکل مالی مواجهه.

گفت چرا از سپاه نمی گیرید؟!

گفتم وضع سپاه هم از اون بدتره!

برگشت و بهم گفت:خب اگر دانشگاهتون نمیده،سپاه هم نمیده،شاید سیاست های نظام تغییر کرده!!

بهش گفتم یعنی چی؟

گفت منظورم اینکه نظام به این نتیجه رسیده که مردم به اندازه کافی با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده اند،برای همین هم دیگر قصد خرج کردن در این مسیر را ندارد!

خیلی سعی کردم به خودم مسلط باشم!

پ.ن:

به‌نظر من ما پنجاه سال دیگر هم بایستى درباره دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم.امام خامنه ای(مد ظله العالی)


نظرات  (۱)

آن مسوول دولتی حقیقت را به شما گفته است. همه که مشایی نیستند که مسوول راهیان نور باشند و دنیایی فحش و ناسزا بشنوند اما باز هم مایه بگذارند.

چند روز پیش روحانی گفت راهیان نور متعلق به جناح خاصی نیست!!منظورش از این جمله واضح بود. 

پیشنهادی که به شما می شود کرد این است که از فکر دانشگاه و دولت بیرون بیایید و اولا از خود حاضران در راهیان نور پول بگیرید قطعا تعدادشان کم می شود اما هر که طاووس خواهد جور هندوستان را می کشد.

ثانیا از افراد خیر هم می شود کمک دریافت کرد که البته بعید است کمک کنند. می توانید به برخی از شرکتهای داخلی که فکر می کنید مسوولانشان متدین هستند ایمیل بزنید و از آنها کمک بخواهید. البته قبول کنید که اعلام کنید آنها اسپانسر راهیان نور هستید و لازم باشد برایشان در این کاروان تبلیغ هم بکنید! اینطور شاید شرکت شرکت اسنوا و نظایر او هم به شما کمک کنند. اما در کل این راه توصیه نمی شود چون به فرض موفقیت هم صفای کاروانتان را می گیرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی