با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

وعده خداست!شک نکنید....

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

وقتی می بینم 

تمام خبر های سایت آیت الله هاشمی بر علیه محمود احمدی نژاد است؛

وقتی می بینم 

تمام افراد کثیف عالم در آرزوی شکست این مرد بودند و هستند!

و یا وقتی مظلومیت های افراد بر حق در طول تاریخ را حس میکنم؛

دیگر شک به دلم راه نمی دهم

که پیروزی برای او و امت حزب اللهی رقم خورده است.

پ.ن:انگشت هایتان را بالا بیاورید

شک نداشته باشید...

نظرات  (۳)

تـوی فیسبووووق یه به نقلی فیسبوک هم عضو هستی؟؟

گــروه زیــباترین عــکس ها از دکــتر احــمدی نژاد؟؟!
 
پاسخ:
سلام.
خوشبختانه داخل فیس بو ک عضو نیستم!
اما اگر شما عکس زیبایی داشته باشید استقبال می کنم
اخه توف توی ریا!
من این عکس رو اونجا گذاشته بودم........

کم وبیش عکس جالب از دکتر دارم
لینک های فیسبوکش رو برات می فرستم
دروغگوهای رذل!
چه رویی دارید شماها!؟
خجالت نمی کشید که از 8 سال خیانت، دزدی و اختلاس دفاع می کنید!؟
از 8 سال دروغ، ادعاهای پوچ و توخالی، 8 سال جفا در حق ملت!
البته ظاهراً از این نمد برای شما، کلاهی دست و پا شده که اینگونه سنگ این باند را به سینه می زنید، وگرنه یک انسان باشرف و باوجدان تو این مملکت پیدا نمیشه که از این دروغگو حمایت کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی