با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

هنرمند سیب زمینی نمی خواهیم!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

من اگر جای خدا بودم به بعضی از اهالی هنر رحم نمی کردم!

طرف مقابلِ ما

 هر روز با انواع شگرد های هنری و رسانه ای در حال تخریب نظام اسلامی ست،اما ما هنوز درگیره 

کلاه کج و سیگار کنت هستیم!

همین امسال هالیوود 4 فیلم بر علیه کشور ما (و یقینا ده ها فیلم بر علیه نظام اسلامی) اکران کرد!

در صورتی که ما از بعدِ انقلاب تا الان به اندازه تعداد انگشت های یک دست هم فیلم ضد آمریکایی درست نکردیم!

اصلا گاهی تصور میکنم که انقلاب به سمت هنرمند ها نوزیده.

برادران و خواهران حزب اللهی و انقلابی هم که در گیر کلی کار کم ارزش و بی فایده هستند!

بنظر من باید از بعضی کار های اضافی دست برداشت و به سمت تولیدات رسانه ای و هنری پیش رفت.

شک نکنید که راه پیروزی بر دشمن همینه...


نظرات  (۱)

بسم الله...
شروع کن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی