با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

منافقین،معضل همیشگی دین اسلام!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

به نظر من یکی از مهم ترین سلسله جلساتی  که 

حجه الاسلام والمسلمین روح

تا حالا مطرح کرده اند،

"منافقین اعجوبه های جهان اسلام" بوده.

شنیدن این جلسات رو از دست ندهید،

مخصوصا الان که....!

سایت حکمتسرا

نظرات  (۱)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی