با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

چرا انصراف نمی دهید؟

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

18 میلیون در انتخابات سال 92 به قانون رای دادند!

خب چرا همین 50.5 از دریافت یارانه انصراف نمیدن؟!

پ.ن:مشاور آقای رئیس جمهور:

شما فکر نکنید که یک نفر در مملکت وجود دارد که می‌گوید من قانون را قبول ندارم؛

بلکه این یک جریان مشخص بود که می‌گفتند ما قانون را قبول نداریم. 

اکنون ۴۹.۵ درصد آرا را شامل می‌شوند.

نظرات  (۶)

روزیـ که معـلم انشاء پرسیـد علم یا ثروتــ ؟

         بایـد جواب داد مهم نیستـــ ! ـ ـ  فقـط نباشـه مٍنَّـتــ !
سلام درود به خون شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری و امام زمان من هم نظرم این بود 18 میلیون به آقای روحانی رای دادند این دسته انصراف بدهند و من 100درصد ثبت نام میکنم چون به آقای دکتر جلیلی رزمنده 8 سال دفاع مقدس رای دادم اگر ایشان یا آقای دکتر قالیباف رای میاورد من حسب دتور ایشان انصراف میدام پس حق خودم میدانم ثبت نام کنم 18 میلیون انصراف دهند
سلام درود به خون شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری و امام زمان من هم نظرم این بود 18 میلیون به آقای روحانی رای دادند این دسته انصراف بدهند و من 100درصد ثبت نام میکنم چون به آقای دکتر جلیلی رزمنده 8 سال دفاع مقدس رای دادم اگر ایشان یا آقای دکتر قالیباف رای میاورد من حسب دتور ایشان انصراف میدام پس حق خودم میدانم ثبت نام کنم 18 میلیون انصراف دهند
خسته نباشید خداوند و14 معصوم (علیه السلام) پشت و پناه شما باشد و آخرت شرمنده شهدا نباشید
سلام یادمه تو صف رای برای انتخابات یکی از خانم ها می گفت: روحانی گفته یارانه رو زیاد می کنیم و...
و امروز نوبت همین است که آن ها یارانه نگیرند.طی چند ماه این همه بی تدبیری واقعا در تاریخ ثبت می شه... از دست دادن اقتدار واقعا در تاریخ ثبت می شه... خون شهدا ...فرهنگ...اقتصاد....روحاااااااااااااااااااااااااااانی مچکریم
حداقل هسته ای را تعطیل نمیکردند و میگفتند به خاطر حفظ دستاوردها و مقاومت انصراف دهید من یکی انصراف میدادم
ولی حالا نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی