با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

درِ باغ شهادت بازِ باز است....

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ
مبادا کسانى باشند که اگر کسى امر به معروف و نهى از منکر کرد، از او حمایت نکنند، بلکه از مجرم حمایت کنند! البته خبرهایى از گوشه و کنار کشور، در بعضى از موارد به گوش من مى‌رسد. هر جا که بدانم و احساس کنم و خبر اطمینان‌بخشى پیدا کنم که آمر به معروف و ناهى از منکر، خداى نکرده مورد جفاى مأمور و مسؤولین قرار گرفته، خودم وارد قضیه خواهم شد.
(امام خامنه ای"مدظله العالی"-1371/7/29)
پ.ن:شهید علی خلیلی،طلبه جوانی که امروز در راه امر به معروف به قافله عشاق پیوست....

نظرات  (۲)

چندماه پیش بود یک گروه راک زیر زمینی ایرانی به نام "سگ های زرد" که به امریکا مهاجرت کرده بودند توسط یکی از اعضای همون گروه به قتل رسیدند. بعد از اون جسد اعضای گروه به عنوان هنرمند از امریکا به ایران اومدند و در قطعه هنرمندان دفن شدند. صدها میلیون تومان هزینه انتقال جسدها و دفن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر پرداخت شد و مسئولین در جواب منتقدین این کار عنوان کردند هرکس که حتی یک اثر هنری هم ارائه کرده باشد هنرمند است!

و حالا امروز چند نفر از جانبازان فتنه 88 و امران به معروف و ناهیان از منکر به شهادت رسیدند...دولت و بنیاد شهید هیچ گونه کمکی به این عزیزان نکردند. حتی عنوان "شهید" نیز به سختی به این شهدا داده شد.

قوه قضائیه همچنان سکوت کرده.
رییس جمهور هم که اصلا برای این کارها وقتی ندارند.

متاسفانه در دولت تدبیر یک گروه موسیقی راک از ایران فرار کرده ارزش بیشتری نسبت به این ناهیان از منکر و سربازان در بند دارند
حضرت فریدون ثابت کرده‌اند که «مال این حرف‌ها نیستند اساساً!!!».

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی