با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

محبت های اضافی!

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ

من:کم کم دارم پیر میشم!

هنوز وقتش نرسیده؟!

خواهرم:ما چون تو رو دوست داریم،حاضر نیستیم برات زن بگیریم!!

من:

من اگر نخوام شما من رو دوست داشته باشید،باید چی کار کنم؟

نظرات  (۱)

Ghose nakhor, Khodam baraat ...

--------------

دولت احمدی نژاد چهره ایران را در دنیا خراب کرد !!!!

بخاطره تبلیغ اندیشه امام خمینی
بخاطر ایستادگی بر مواضع انقلاب
بخاطر حمایت قاطع از محرومین ومستضعفان عالم
بخاطر رشادت در مقابل دنیای استکبار
بخاطر .........

آقای احمدی نژاد تو مجرمی................
مگر یادت رفته بود خاتمی ودار و دسته اش زحمت کشیدند تا موفق شدند امام را به موزه بسپارند ؟؟؟
شما بخاطر زنده کردن نام و یاد امام باید مجازات شوید آقای دکتر احمدی نژاد......تو متهمی ومجرم......ما خواهان اعدام توهستیم..... 

---------

آن مرد که به آمریکا سیلی می زد رفت ...

http://axgig.com/images/89026268871041305317.jpg


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی