با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

یک عکس یادگاری-2

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ

این هم از آخرین روز کلاس یا شاید آخرین روز دانش آموزی.

پ.ن:من نشسته ام و لباس ورزش خیلی دوست دارم!:)

(دیگه از این راهنمایی تابلوتر نمیتونستم انجام بدم!)

نظرات  (۲)

همیشه اینقدر راحت دروغ میگی؟
پاسخ:
برای دشمن آری ولی برای دوست نه!
در ضمن در اینجا دروغی نمی بینم!
شما اگر می بینید بفرمایید تا جواب پس دهم...
"من نشسته ام و  ....."
شک ندارم تو در این عکس نیستی!
بقیه مطالبی هم که میذاری دروغی بیش نیست!
حتی میتونم ثابت کنم که....
پاسخ:
خب فرضیات  شما زیاد مهم نیست!
بنده هم نیازی نمیدونم که به شما چیزی رو اثبات کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی