با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

ما از بچه گی منحرف بودیم!

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ

امروز متوجه شدم که مادر محترم،

یک پوشه پر از هنر نمایی های من در دوران کودکی جمع آوری کردند تا

به همسر آینده نشان دهند!!

این دفتر هم از داخل همون پوشه پیدا کردم،

دفتر یادداشت این حقیر از سال های ابتدایی تا دوم راهنمایی ست!

مهم ترین قسمت این دفتر مسائل سیاسی اونه!

واقعا تحلیل های جالبی اون زمان داشتم...!

علی ظاهر من از بچگی عاشق سردار عدلتخواه بودم.

نظرات  (۲)

  • آقای میم - عین
  • سلام
    دستان مادرتون رو ببوسید، مادران امروزی دیگه از این کارا نمی کنن، روحیه ی مادر بودن دختران امروزی هم عوض شده.
    منم قبلاً یک چنین چیزی مادرم برام درست کرده بود که متأسفانه در یک پاکسازی منزل اشتباهاً توسط سایرین به دور انداخته شد :((
  • آقای میم - عین
  • راستی؛
    هدر وبتون ...
    آدم احساس خستگی میکن!
    یک خستگی ناشی از گذر عمر ... :(

    + خستگی هایتان در راه خدا جاودانه باد :)
    پاسخ:
    ممنونم.
    ان شاء الله عوضش می کنم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی