با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

دعوای خواب آلوده!

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

اصلا عادت ندارم،بعد از ظهر ها بخوابم!

اما به سبب دیر خوابیدن دیشب،امروز بعد از ظهر کمی استراحت کردم!!

شانس هم نداریم.

خواب دیدم که چند آدم نامرد(که فعلا قصد نام بردن ندارم!)در حال زدن سردار عداتخواه هستند!!!

من هم که کمربند مشکی کیک بوکس!

از این حرف ها گذشته،

حسابی از عزیز دلم حفاظت کردم.

در همین حین، مادر محترم،به یکباره من رو از خواب بیدار کردند که در کوچه،دعوای شدیدی رخ داده!

من هم که طبعا نقش سپر دفاعی رو ایفا میکنم!

خداروشکر در بین کتک کاریِ همسایه هامون،

اون ها رو با افراد داخل خواب اشتباه نگرفتم،

و الا به جای جدا کردن من هم میشدم صاحب ادعا!

به هرحال میتوانم تفاوت بین عمامه و کلاه ورزشی رو،با وجود خوب آلودگی تشخیص دهم!

نظرات  (۱)

خوب آلودگی یا خواب آلودگی!
پاسخ:
متاسفانه در دعوا با انسان های کثیف،آلوده هم خواهی شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی