با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

من گناه کارم...

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ

امروز از بدترین روزهای زندگی من بود!

چند نفر از آقایون کلاسمون یک ملخ بی زبون رو به بدترین شکل کشتند.

ای کاش من هم مُرده بودم...

نظرات  (۱)

آخ اخ اخ
اسن نابودم کردی با این پستت.
من دیگه افسردگی گرفتم:(
حالا مراسمش کی هست؟
-----
اون همه آدم تو سال 88 ، مردن، به چپ خودتون هم نگرفتید. حالا اومدید واسه ما، دل نازک میشین.
----
برو پسرم همون هدیه های آسمانیت رو بخون، برو آفرین...
دیگه هم صحنه های ترسناک نبین، شب خوابت نمیبره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی