با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

دفاع از مظلوم.

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ب.ظ

برخی از دوستانم به من گلایه میکنند!

که چرا اینقدر از آقای احمدی نژاد دفاع وحمایت میکنم...

باید خدمت این دوستان بزرگوار چند نکته رو عرض کنم:

1-اگر یک زمانی،بر شما اثبات شود که یک نفر بر حق است؛وظیفه شرعی شماست که از مصداق حق حمایت کنید.حتی اگر در این راه آبرو ویا بالاتر از آن،جانتان را ازدست بدهید.

2-وقتی بنده حقیر،حجم تهاجم ها به این مرد خدارو مشاهده میکنم،انصافا از سطح کم حمایت ها وفریاد های خودم از حق شرمنده میشوم.

3-با یک نگاه کوتاه به تاریخ،افرادی رو مشاهده میکنیم که انسان های متدینی بودند!ولی با یک اشتباه به ظاهر کوچک به طور کامل از مسیر حق خارج شدند!تاریخ اسم این اشتباه رو سکوت به جای دفاع وفریاد از حق گذاشته است.

4-واویلاست اگر جامعه حزب اللهی و خواص مثل بقیه آحاد مردم فریب جو سازی ها و برچسب زدن ها ودر یک کلام مطرح کردن موضوعاتی که مصداق قول به غیر علم است ،که معمولا توسط برخی از رسانه ها یا اشخاص یا حتی خواص مطرح میشود بخورد.

5-دقیقا همچین زمانی است که مردم کوفه مغلوب جو سازی ها و تخریب های دستگاه بنی زبیر شد و نماد حق یا به عبارتی دیگر حاکم جامعه اسلامی خودشون رو به سادگی تمام تقدیم دشمن کردند!

البته عاقبت همون مردم هم در طول تاریخ مشخص است...

امیدوارم ما مصداق مجدد این وقایع تاریخی قرار نگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی