با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

پست ترین موجود زنده!

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

گاهی احساس میکنم اگر من در کربلا بودم،

بدون شک در صف دشمنان حسین(علیه السلام) می ایستادم!!!

.

.

ولی یقین دارم آنجا هم حاضر بودم با شمشیر عباس(علیه السلام)جان دهم...

میگویند رسم مردان جنگی این است که خوب به دشمن خود نگاه کنند!

عباس جان من در قدو قامت دشمن شما نیستم!

ولی اگر میشود به من هم نیم نگاهی کن.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی