با عـــــــــــــــــــــــــــــــین

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سخت ذهن!

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

امروز جمع کثیری از دوستان مدرسه،

من رو به متحجر بودن متهم کردن!

به من میگفتن تو شست و شوی ذهنی شدی!

میگفتن فکر تو مثل سنگ سخت شده!

این درحالی بود که من فقط اخبار بیست وسی گوش میکنم ولی دوستانم اخبار بی بی سی!!!




پ.ن: یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ...   مائده﴿۵۴﴾

(مومنین)در راه خدا جهاد مى‏کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ترسند...


نظرات  (۱)

  • مـیـنـای فــردوس
  • اطرافیان منم گاهی بهم متحجر و متعصب و این صفت ها رو نسبت میدن. بعضیا هم میگن شست و شوی مغزی شده م. و جالب اینکه میگن از اول هم همین طوری بودی (یعنی از اول شست و شوی مغزی شده بودم!). دیروز عموم بهم میگن «جاسوس نباشی یه وقت؟! کارای خطرناک نکنی!».
    پاسخ:
    بی شک صبر در برابر این حرف ها عجیب اجری خواهد داشت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی